۲۳ فروردین، ۱۳۸۸

انجیل و فیلم زندگی عیسی مسیح به صورت رایگان



برای دریافت انجیل هزاره نو به همراه مزامیر و امثال و همچنین فیلم زندگی عیسی مسیح در ایران و ترکیه با ما تماس بگیرید.
انجیل و فیلم عیسی مسیح هدیه رایگان خداوند برای شماست.
انجیل و فیلم زندگی عیسی مسیح به صورت رایگان برای شما ارسال خواهد شد .
لطفا آدرس کامل پستی و نام کامل گیرنده و در صورت امکان شماره تلفن خود را به ایمیل زیر بفرستید.
توجه داشته باشید که به آدرسهای ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.
Email : khademmasih@aol.com
tel : 0090 543 882 0777

۲ نظر:

  1. سلام برادر،خوبید.شکر برای وجودت وشکر برای خدمتی که داری.وبلاگ شام اخر به خاطر فیلتر شدن بسته شد. و من در وبلاگ تاک حقیقی باز به خدمتی که خداوند در قلبم گذشته ادامه خواهم داد و از شما دوستان میخواهم که وبلاگ تک حقیقی‌ رو لینک نماید و برای خدمتی که دارم برام دعا نماید.برای ورود به وبلاگ تک حقیقی‌ میتوانید روی لنیک زیر کلیک نماید.

    / http://jesushomyra.blogfa.com

    دعا می‌کنم و امید دارم که وسیله برای جلال نام خداوندم باشم و در خدمتی که دارم امین باشم و کوتاهی نکنم،خداوندم به شما عزیزان برکت عطا نماید. امین

    پاسخحذف
  2. با سلام و با امید موفقیت در زندگی و خدمتتان.
    مطالب خوبي بود.استفاده كردم.
    اگه دوست داشتيد خوشحال ميشم به من هم سري بزنيد.
    you can add me with this title
    *****masih-e-man*****

    پاسخحذف